דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירה בציבור אירוע קטן 

מאת    [ 10/04/2012 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2405 פעמים ]

לערב שירה בציבור כאירוע קטן,בו משתתפים לא יותר מחמישים איש,והאווירה הינו אוירה נעימה ומשפחתית,יש למצוא מקום המתאים לכך מבחינת גודלו ועיצובו.בית קטן,כדוגמת מסעדה אם בית קפה נחמד המעוצב בחום יוסיף לאוירה המשפחתית אותה תיהיו מעוניינים למסיבה של יקירכם.
הבחירה של המקום לאירוע משפחתי 
מסיבה קטנה מומלץ לערוך במקום המתאים ביותר לכך,באירוע קטן הנערך במקום גדול המתאים להרבה אחרים כדאי לקבץ את אותם השולחנות לקרובים יותר מכך אל הבמה, כדי שהאוירה ממש לא "תתפזר".
עבור מי מיועד המסיבה או ערב שירה בציבור?
ראוי מאד לממש הבחנה חד שהיא קהל היעד שאמור להגיע לכל מסיבה, אם מדובר כאן באירוע עסקי, מסיבה לעובדי בית עסק, או גם יום הולדת משפחתית הנחגגת בחוג מכרים מצומצם ומצריכה אזור קרוב לבאים. לכל חברה מהאירועים הללו דרושה מתאם מדוייקת שהיא מקום פנוי המסיבה עצמו. האירוע של עסקי יתרחש באווירה מיוחד פורמלית וחשוב לחפש אזור אופטימלי. לעומת זאת שמחה כלשהי משפחתי רצוי שיתרחש תחת מעט בהרבה יותר שאינו המוני שיאפשר אינטראקציה נרחבת אחד מ המשתתפים באוירה ראויה.
מספר אורחים צפויים להשתתף באירוע?
לא קיים דינו של אירוע מי שרוצה כארוע נוסף, ויש לעבור תאימה מדוייקת אחד מכמות האורחים הצפויה להשתתף באירוע ליכולת הקיבול מסוג המקום. ככלל, מומלץ לשמר רזרבות הנקרא בערך 10%-20% מהתפוסה המקסימלית המתקיימות מטעם הבית מדורים או משרד בשביל להימנע מאי נעימות העלולה להיווצר מתפוסת יתר. אפילו - למקרה הבית נכון למקסימום 150 אף אחד לדוגמא - בבקשה אל תזמינו שיותר מ 120 אורחים. מה זה בהכרח יאפשר אפי' לאורחים של החברה נוחות יתר ואופציה לשכירת מקום פנוי ישיבה אלטרנטיבי, ואפילו לא יהווה סיבה לעומס יתר על גבי הבית מדורים או משרד המארח שנדחק לקצה יכולתו.
חניה ומיקום
תקלו אודות אורחיכם, ביחרו באופציה המתקיימות מטעם מקום שקיימים בסביבתו מספיק חניה, המנעו מלהזמין אורחיכם למקום בו מקום החניה הינו בעייתי ומתיש, זהו תנאי קריטי לתחושת ההנאה של האורחים באירוע. 

נסו לרענן מאז ומעולם באותו מקום שבו התקיים החגיגה, ברוב המקרים תהנו משיעורי השתתפות יקרים יותר באם האירוע יארח באותו מקום חדש יחסית שעדיין אינה מוכר לקהל החוגגים. וזאת שהגיוון הוא לא מוגבל תמיד לישוב וכדאי לוודא בגלל גם התפריט עצמו מבחר עצום דיו. 
המלצות
במידה ו עורכים שמחה כלשהי לא גדול כלשהוא מידי תקלה קטנה עלולה להתברר כגדולה. בקרו באותו מקום קודם לחגיגה לפחות בשימוש ב 2 הזדמנויות שנות על מנת שתוכלו להתרשם מהמקום אפי' בשעה שבה יפתח המסיבה ובכלל.
חוות דעת - שאל את אותה אחד שכבר היה נסו להשיג ולברר את התמונה המדוייקת על המקום,על השירות וכו'. בעת שתבחרו מקום לעריכת השמחה ישנה חשיבות גדולה  לברר מהו הרזומה של המקום והאם ערך אירועים כשלכם בעבר.

לאחר שסגרתם מקום לאירוע, תאריך,מספר אנשים ,התחילו לחפש את התכנית האמנותית שתשמח ביותר את אורחיכם, אם בחירתכם הינה ערב שירה בציבור, שירה עברית, מצאו זמרת שירה בציבור מתאימה, השתדלו לסגור כמה שיותר מוקדם את תאריך האירוע על מנת להבטיח שזו תהיה פנויה עבורכם, במיוחד בימי הקיץ בימי הקיץ שהיומן מתמלא במהירות.

רויטל טל - תקליטנית למסיבות ואירועים   http://www.revital-tal.com/


זמרת ועורכת ערבי שירה בציבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב